loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

رفتنم از ظلم تو بود این ثمر جبر تو بود کوچه به کوچه شهر به شهر دربدریم لطف تو بود قصهء باتوبودنم صداقت جان وتنم حکایت عشق توبود حاصل اشتباه من خطای این نگاه من دل گرو مهر تو بود کورشدم فناشد

سعید صفری محمدی بازدید : 29 دوشنبه 02 مرداد 1396 زمان : 2:58 نظرات (0)

رفتنم از ظلم تو بود

این ثمر جبر تو بود

کوچه به کوچه شهر به شهر

دربدریم لطف تو بود

قصهء باتوبودنم

صداقت جان وتنم

حکایت عشق توبود

حاصل اشتباه من

خطای این نگاه من

دل گرو مهر تو بود

کورشدم فناشدم

که محو ان نگاه شدم

به خاطر حماقتت

شب روکوچه هاشدم

مست وخمار مهرتم

هنوز گیر طلسمتم

تمام روزوشبم و

توفکر برق چشمتم

گمان نداشتی عاشقم

گرفتیم به بازیم

بازی سرنوشت من

نوشته شد بدست تو

ببین خراب و خاکیم

اسیر این تباهیم

غارت قاضیان شدم

ازاین ستم ناراضیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 3,733