loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

ریشه در خاک دارم چون خیانت کار نیست خاک هست تنها امین خاک هست مهد یقین تیشه در دستانشان ساقه هایم میزنند خاک خیانت کار نیست ریشه ام را میزدند  همچو ققنوسم ولی این ندانستند ددان گاه همچو

سعید صفری محمدی بازدید : 44 شنبه 07 تیر 1393 زمان : 12:29 نظرات (1)

ریشه در خاک دارم

چون خیانت کار نیست

خاک هست تنها امین

خاک هست مهد یقین

تیشه در دستانشان

ساقه هایم میزنند

خاک خیانت کار نیست

ریشه ام را میزدند 

همچو ققنوسم ولی

این ندانستند ددان

گاه همچو آتشم

گاه هم خاکستری

دشمنان بی مرام

خود فروشانی بنام

گا ه تسبیحی بدست

گاه زکری زیر لب

باخدا غارت کنند

این دزدان به حق

گر تو بودی تکیه گاه

همچو کوهی پشت من

درمصاف بااین ددان

دست تو در دست من

میشدم شیر ژیان

زندگی میشد بکام

ای شهه رویای من

رفتی از پیشم به غم

خاطرات بودنت

هست در ذهنم چه غم

من می جویم تو را

هست نیازم یاریت

ای بتا برخیز بیا

ای مها این شب تار

بهر ما روشن نما

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط a.a در تاریخ 1393/07/06 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

گفتن غم مخور این هم میگذرد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 3,738