loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

ترانه هایم رنگ غم دارد ببین صدایم صوت غم دارد من پریشان،اسیردیوان دراین بتستان شدم چه ویران خداکجابود چراندیدش صدای مظلوم رو نشنیدش به قتل وغارت نظارگر بود این همه ظلم وچطور ندیدش دلم گرفته خر

سعید صفری محمدی بازدید : 22 شنبه 24 تیر 1396 زمان : 22:21 نظرات (0)

ترانه هایم رنگ غم دارد

ببین صدایم صوت غم دارد

من پریشان،اسیردیوان

دراین بتستان شدم چه ویران

خداکجابود چراندیدش

صدای مظلوم رو نشنیدش

به قتل وغارت نظارگر بود

این همه ظلم وچطور ندیدش

دلم گرفته خراب ایام

نگارکم من شدم سیه فام

‌چه بی قرارم این شب تارم

کنایه هاشون نکرد خرابم

دیگه امیدی به ایزدم نیست

خدا برایم شد یه تندیس

بت نپرستم اگر چه مستم

خراب افیون دل شکستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 3,734