loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

شکایت از خدا دارم این همه غم چرا دارم به جرم انسان بودنم این همه من بها دادم عدالتت.توهمه هرچی بگم بازم کمه تواین دو روز زندگی نصیب من همش غم ناظر بر رفتارمی تو اون خدای عادلی خودت بگو بهم چ

سعید صفری محمدی بازدید : 18 چهارشنبه 05 مهر 1396 زمان : 11:49 نظرات (0)

شکایت از خدا دارم

این همه غم چرا دارم

به جرم انسان بودنم

این همه من بها دادم

عدالتت.توهمه

هرچی بگم بازم کمه

تواین دو روز زندگی

نصیب من همش غم

ناظر بر رفتارمی

تو اون خدای عادلی

خودت بگو بهم چرا

حکایتم پر از غم

بندهء ناشکر نبودم

اسیر د نیا نبودم

غرورو دفن کرده بودم

بندهء بتها نبودم

دست نیازم رو به تو

رازونیازم همه تو

هر کجا که وسوسه بود

پناه من میشدی تو

غافل از این خیال خام

که از جهان بگیری کام

برای توشع آخرت

حتی ننوشیم دو سه جام

حروم نمودی شادی رو

ندیدی دلقک بازی رو

وعدهء دوزخ و بهشت

به اسم دین چطر بازی رو

هنوز خداخدا میگیم

عمرمون و فنا میدیم

کی میرسه روز جزاء

که از ستم رها بشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 3,720