loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

نشدم رنگ و با رنگ مثل خیلیا زرنگ نشدم باد بادک خوش آب و رنگ گفتم حرف دلم و بهت قشنگ اما تو نگفتی حرف تو بمن زرنگ اونچه بر زبون اومد حرف دل ودرد دل و حرف دلم از زبونت نشنیدم برق چشمت حرف دلت درد د

سعید صفری محمدی بازدید : 29 پنجشنبه 30 مرداد 1393 زمان : 13:44 نظرات (2)

نشدم رنگ و با رنگ مثل خیلیا زرنگ

نشدم باد بادک خوش آب و رنگ

گفتم حرف دلم و بهت قشنگ

اما تو نگفتی حرف تو بمن زرنگ

اونچه بر زبون اومد حرف دل ودرد دل و حرف دلم

از زبونت نشنیدم برق چشمت حرف دلت درد دلت

ولی اما چه کنم اصل بود حرف زبون

تو نگفتی و بریدی از من امون

چون شدم ملعبهء لعب تو من

رنگ رخ دادم و هی سیاه شدم

دیگه اون روزا گذشت حالا من عمریه بازنده شدم

یه بهار نه دو بهار دیگه چهل ساله میشم

هروزی که میگذره بازم تنهاتر میشم

بیشتر از ده ساله که فقط به خیالتم

فقط یکی میدونست همش چشم به راحتم

نمیدونستی بدون من مزد گناهتم

مزد چشم عسلت مست یک نگاهتم

شبا توی رویاهام گمشدم دنبالتم

چه کنم که رفتی و من پی سرابتم

خاطرات اون روزا تلخی شرابتم

عشقی پاک و بیگناه تسلیم صلاحتم......................................................................................................

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زيمابي در تاریخ 1393/06/17 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

جذاب ترين فروشگاه اينترنتي

زيمابي - سايت انتخاب و خريد جديدترين کالاهاي ديجيتالي به همراه ارائه محتواي تخصصي بصورت ويدئويي و مرجع نقد و بررسي کامل کالا جهت خدمت رساني به مشتريان اينترنتي

صفحه نخست : www.ZIMABI.com
شبکه ويدئوها : www.zimabi.com/videos
تبادل نظر کاربران : www.zimabi.com/blog
دانلود هاي رايگان : www.zimabi.com/download
خبرگزاري برندها و تکنولوژي : www.zimabi.com/news
____


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 3,767