loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

گویی خدا نبود در سرزمین من گشتم اسیر ظلم ای بهترین من قهرطبیعت وغم واژه های من درآتش ستم گشتم اسیرغم ازظلم وجور یار تا بد روزگار  گشتش نصیب من این لطف کردگار بازنده ای شدم دربازی زمان سرم

سعید صفری محمدی بازدید : 24 دوشنبه 12 خرداد 1393 زمان : 12:12 نظرات (0)

گویی خدا نبود در سرزمین من

گشتم اسیر ظلم ای بهترین من

قهرطبیعت وغم واژه های من

درآتش ستم گشتم اسیرغم

ازظلم وجور یار تا بد روزگار 

گشتش نصیب من این لطف کردگار

بازنده ای شدم دربازی زمان

سرمایه وخودم باختم در این دیار

حالا بیاببین خاکستر مرا

سوزاند ستم مرا بادستهای قضاء

تاراج نمودنم دزدان بی خدا

حاصل چند دهه بابرگه ای تباه

دل خسته از کسان دل کنده از خدا

باید که خود روم اینک به قتلگاه........................... 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 3,759