loading...

تویی از جنس سکوت که سکوتت

هنوزم عاشق ودل بسته ام از عشق می گویم سراب آرزوها را درشعر می جویم درون ظلمت شبهای تنهایی هنوزم آن نگار بی وفایی را می جویم کتاب زندگانی راپراز بیت وغزل دیدم کلام عارفان رامن از حفظ می گویم هراز

سعید صفری محمدی بازدید : 23 شنبه 27 خرداد 1396 زمان : 8:01 نظرات (1)

هنوزم عاشق ودل بسته ام از عشق می گویم

سراب آرزوها را درشعر می جویم

درون ظلمت شبهای تنهایی

هنوزم آن نگار بی وفایی را می جویم

کتاب زندگانی راپراز بیت وغزل دیدم

کلام عارفان رامن از حفظ می گویم

هراز چندی کنار رود تنهائیم

توراهمراه این ایام نافرجام می بینم

دلم خون است ازاین ظلمی که چشمم کرد

صداقت را هنوزم در وجود خویش می بینم

چرارفتی رهاکردی مرا با آرزوهایم

که من ویرانیم رااز نگاه خویش می بینم

اگرعدل علی اینگونه تاراجم نمی کردش

شکوه زندگانی را بدون تو می دیدم

ولی افسوس شدم غارت به نام عدل

که من اینگونه ویرانم دراین ویرانه می میرم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود طلایی در تاریخ 1396/03/27 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

سلام. دوست عزیز مایلم با سایت شما تبادل لینک کنم.اول منو با نام دانلود طلایی و آدرس http://dlgold.ir لینک کن بعدش به وبم بیا www.dlgold.ir و خبر بده تا لینک بشی. هدف من از این کار افزایش لینک های اشتراکی هست که باعث افزایش ورودی گوگل میشه که هم واسه من و هم واسه شما مفید هست. هر طور میل خودته. منتظرتم. شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 3,778